Kontoret holder juleferie fra fredag d. 20/12 kl. 13 til mandag d. 6. januar 2025 kl. 9.45 .
Kontorets åbningstid er mandag - fredag kl. 07.45 - 15.30 med pause for både telefoner og besøg kl. 10-11.
Tlf: 55 72 06 76
Vi henviser til pedelkontoret, hvis du har et akut behov for hjælp uden for åbningstiden.
Skolens kontor er placeret til højre i aulaen ved siden af rektors kontor.
Kontorets opgaver er bl.a.:
- at styre daglige skemaændringer og ekspedere meddelelser af almen interesse til lærere og elever. Dette sker via skolens IT-platforme og/eller gennem klassens lærere eller klasserepræsentanter. Alle elever har pligt til at holde sig orienteret.
- at ekspedere ansøgninger om befordringsgodtgørelse.
- at udstede attest for skolegang.
- at opbevare glemte sager af en vis værdi (penge, punge, smykker, ure m.m.)
- yde hjælp ved sygdom og tilskadekomst. Kontoret råder over forbindingskasse og rekvirerer om nødvendigt sygetransport.
- at føre elevkartotek og registrere flytning. Vores elever skal meddele kontoret, hvis der sker ændringer i navn, adresse, telefonnumre eller email-adresser. På den måde kan skolen kontakte eleverne fx i forbindelse med ændringer af eksamenstidspunkt.